Çıkış, Baştan Çıkarma ve Ritüel Kur (Afrika Tarzı)

Çıkış, Baştan Çıkarma ve Ritüel Kur (Afrika Tarzı)

 

 

Asil Sohbet

 

 

* Şifreniz yoksa boş bırakabilirsiniz.

 

 

 

Alternatif Sohbet Girişi

 

Eski Afrikalılar binlerce yıldır nesilden nesile geçti. Afrika kültürünün öğretiminde, dünyadaki her şey ruhsaldır; Hepimiz ruh varlıklarıyız. Ruhlar ve önemli varlıklar olarak, hepimiz mutluluğu yok etme veya ruh dünyasının alanına “uçma” ve “diğer dünyaları” ve fiziksel dünyanın tüm güçlerini görme yeteneğine sahibiz.

Bir kişi manevi çaba göstermez, her ikisi de…

Maneviyat ve insan vücudu birbirleriyle etkileşir. Bu ikisi çok farklı. İşler ihmal edildiğinde, iğrençlik kullanılır, ancak manevi şeylerden mahrum bırakıldığında, ruhsal olarak zarar verir. Ve maneviyat ve sağlık durumunda büyüdüğümüzde, “Yeryüzü Cenneti” kazanırız.

Yeryüzünde yaşamak ve ruh ve fiziksel doğa ile bağlantı kurmak için çabalamak mükemmel bir yaşamdır. Cinsiyete dayalı cinsellik daha iyidir, çünkü fiziksel ve ruhsal sağlığımız için daha caziptir. Ne zaman seks yaparsak, bir çocuğun ruhsal ruhtan ruh dünyasından bu dünyadan kaçma olasılığı vardır.

Cinsel aktivite de bize keşif, deneyim, insan ve ruhsal paylaşım tutkusu verir. Eşcinsellik, kendini tanıma yeteneğinin ve Afrika’daki sosyal ilişkilerin gücünün en güçlü denemelerinden biridir.

Afrika erotik kültürü, cinsel ilişkiden kurtulmak için mümkün olduğunca sık seks yapma arzusuyla karakterizedir …

Afrika cinsellik anlayışı insan kalbinin sınırlarının ötesindedir ve kendi zihnimize dayanan, esnek, enerjik ve yenilmez bir meditasyon sistemidir, beklenmedik, belirsiz ve yakın. doğanın gücüne. Benzer şekilde, Afrika’nın “cinsel ilişki” hakkındaki algıları her zaman “cinsellik veya cinsiyet” ile ilgili değildir, daha ziyade ittifakımız aracılığıyla cinsel veya ruhsal güce erişimin genişletilmesi ile ilgilidir.

Eşcinsellik (Eşcinsellik), bir kişinin herhangi bir cinsel aktiviteden kaçınmayı seçtiği bir takma ad değildir, Mutlu ya da cinsel istekleri dini amaçlar için ifade etmek. Bir kişi “hızlı seks” e girebilir, bir tür cinsel aktivite yapabilir veya diğer yüksek riskli faaliyetlerden ya da iş yapmaktan daha sık seks işçiliği yapmasını engelleyebilir. Bu seçimler bir kişiyi hamile bırakır.

Birçok geleneksel Afrika kültüründe, genç ve yaşlı erkekler ve kadınlar, kamusal bir şekilde seks yapma “hakkına” sahiptirler…

Cinsel ifade ve mutluluk, çoğunluk yaşına ulaştıklarında her zaman aynı değildir. Tam zamanlı ebeveynler ve aileler çocukluktan beri cinsel istismara uğradı ve erkekler ve kadınlar gibi hayatta kalmaları için aileleri tarafından cinsel eğitim görüyorlar. Topluluk, genç erkekleri ve kadınları topluluktaki yerlerini, ne yediklerini ve neler olduğunu anlama yeteneğini aramaları konusunda eğitmek için bu sorumluluğu üstlendi.

Advent Ritüelleri 12-18-18 yaşları arasındadır ve beş yıla kadar sürebilir. Kızlar ve erkekler genellikle yetişkinlik öğretmek için bir günlük yaşam, bir yaz fikri dışında şehir dışına çıkarlar. Toplumsal katılımın yanı sıra ciddi kişisel çalışmalara, sosyal amaçlara ve hayata maruz kalıyorlar. Korkusuz bir çevrede olduğumda, girişimin kişiliklerini ortaya çıkarması ve inançlarını, değerlerini ve fikirlerini incelemesine yönlendirilir (Ben kimim?) İçimde ne yapmam gerekiyor? egzersiz yapmak? Aklımda bir amacım var mı? Hangisinin doğru olduğunu nasıl bilebilirim? Gerçekte kim olduğum hakkında bir Sözleşmeye katılmayı bıraktığımı nasıl anlayabilirim?

Yetişkinler arasında katılmadan önce, zihinlerinde ve bedenlerinde meydana gelen değişiklikleri ve bu değişikliklerin rolü olan sosyal ve hukuki, davranışsal danışmanlık ve sosyal hizmet hakkında da bilgi edinirler. Eğitimleri ayrıca “bir insan nasıl yapılır” ı da içerir. Eşeyli üremenin etkileri hakkında bilgi açık ve öz bir şekilde sunulmuş ve sunulmuştur. Bu bilgi, tüm biçimleriyle, kutsal ve özel olarak kabul edilmelidir, böylece olmayan veya geride kalanlarla ilişkilendirilmemelidir.

Çocuk, kadınları korumaya, beslemeye ve memnun etmeye odaklanan konuşmasının tatlı mizahını öğrenir.

Eğitimleri “nasıl yapılır”, “şifalı bitkiler” hakkında bilgi içerir (bkz. Uganda Seks Galerisi – Ulusal Georgrafik) cinsellik, hoşgörü ve “cinsellik” kavramları – gizlemek için bir el kitabı ruhu.

Merkezlenen kadınlar için biyolojik yol, öz-farkındalık, zarafet ve onurdur. ‘Cüzzam’ kursları, cinsel ilişki için fiziksel ve fiziksel duyarlılıkların yanı sıra klitoris uzaması ve masaj; mastürbasyon (dedikleri gibi fasulye ve yağ arıyor); uyarıcı, ritim ve cinsel tekrarlamanın tehdit, silah, uyarıcı, kaynak ve cinsel işlevi geliştiren bir uyarıcı olarak kullanılması. Ayrıca, üreme geleneği ve sanatında belirlenen medeni durumu da öğreniyorum (bkz. Cinsel Eğitim, Uganda versiyonu).

Erken yetişkinlik dönemini takip eden aylar bir keşif, eğlence, neşe, kahkaha ve cinsiyet ifadesi zamanıdır. Kızlar ve erkekler akranlarıyla oynar ve karşı cinsin üyeleriyle ilişkileri araştırır; Petty’nin tartışmasına katılmak; gerekli acı, nefret ve öfke; Birbirine “çekici”, “gençlik”, “koca” veya “eş” gibi kelimeleri öğretmek gibi espriler.

Kızlar erkeklere, “benim için canım, geceleri uyuyamıyorsun” gibi şeyler söylüyor; “Bana bak ve sen bana sahip olmak istiyorsun ama tek yapman gereken sadece izlemek”; “Yalnız mı konuşuyorsun ama aşağı indiğinde gece yarısına kadar saklayamazsın.” Erkekler kadınlara, “Bebeğimizi satın aldın mı?” “Bu akşam akşam yemeği hazırlayabilir misin, sevgili eş?”; “Yılan seni tanır çünkü seni her gördüğünde kafasını kaldırır” vb.

Erkekler ve kadınlar arasındaki ilişki, bu cinsel ifade oyunundaki günlük mücadeleye katılımlarından dolayı iyileşmektedir. Eşcinsel erkekler ve kadınlar, bazen Mehtap dansı veya dansı olarak adlandırılan mizah ve komedi programları aracılığıyla sosyal ortamlarda geleneksel olarak kabul edilen cinsel ifadeyi de öğrenirler. Bunlar, 12-18 yaş arasındaki gençlere (beklendiği gibi) konuşma ve uyarıcı uyarıcı olarak pornografiyi keşfetme fırsatı vermek için kullanılan temellerdir. Dans, tam ay boyunca, kıdemli veya kıdemli salonda, festival için özel bir mekanda gerçekleştirilir.

Tüm çocuklar için, bunlar çok fazla hazırlık gerektiren özel durumlardır – saçları gevşetmek, vücudu kozmetik ve otlar ile süslemek, dişlerini bir kök kullanarak fırçalamak, vb.

Ünlü dans, grubun Dansçılara çağrıldığı akşam başlar …

Bu dans Çemberde, Dansçılar merkeze bakacak şekilde ya da Davulcular çemberini takip eden bir çemberde gerçekleştirilir. Bazı oyunlarda, erkekler ve kızlar, karşı cinsten etkilendikleri Konserlerde dans hareketleri yaparlar. Parkın geri kalanında insanlar bir gün Circle’a gelirler. Dansçı, pistin sesini çıkarmak için ayağını ve ayağını kullanma ve hızlı hareket veya bükülme ile bir el ve omuz kullanma yeteneğinde desteklenir. müzik. gücü ve pelvis. Özellikler bile gelenek ve gelenek ve danstan geleneğe aynı kültür içinde farklılık gösterir, ancak kültürde en yaygın olanı hareket, ayak hareketi ve / veya basit harekettir. Davulcular ve diğer dansçılar ses performansına esas olarak Laden ve Innuendo mantarını çalarak tepki verirler.

İngilizceye çevrildiğinde şöyle bir şarkıyı hatırlıyorum:

Solo:

Evdeyim ve kalmak isterim

Ama öyle [drummer] geldi ve konuyu kamuya açıklamak istiyor

Evimi terk ettim, bu yüzden beni burada görüyorsun

Kriket gibi hissediyorum. Şarkı söylemek isterim

Ama etrafımdaki dünyanın duvarları beni engelliyor

Birisi beni çukurdan çıkmaya zorladı – ben olacağım

Kemiğe kadar kapıda olan bir köpek gibiydim

Güneş battığında beni buraya getirmedin

Güneş battığında hala burada olacağız

Kimse her seferinde iki yöne gidemez

Bana bunu söyledin mi?

Tabii ki ikisi de yanlış olurdu

Bu yüzden burdayım

[The others then join with a chorus]

Koro:

Seni rahatsız ediyor mu?

Neden Circle’a katılmalı?

Acın var mı?

Neden rahat etmiyorsun?

İşte olacak.

Belki bilir. . .

Her dansçı Çember’e girer ve cümleyi, Kişinin karakterini ve karakterini ifade eden, kişinin özgürlüğünü ve etkisini ifade eden bir mantar motifi ve hareketi ile tamamlar.

Dansçılar izleyicileri görseller aracılığıyla takip ettikçe büyülenme hayal gücüne çok az bırakır, ancak düşündürücü hareketlere giderken ve bütünün deneyimi.

Afrika aldatmacası, kırık göğüsler ve sayısız beyaz beden, bir parmak Michael Michael veya parlak göğüsler içeren yüksek bir masa ile ele alınmamalıdır. Hiç bir bant değil, enerjilerini büyüleyici – yaratıcı, yaratıcı ve yaratıcı – ve her şeyi kendine çeken çok sayıda elektronik enerji veren hipnotik bir erotizm gibi.

Afrikalı bir dansçı dans ederken ya da dans partneriyken nasıl göründüğü konusunda endişelenmek zorunda değil…

Bir erkek bir kadınla dans eder. Erkekler erkeklerle oynayacak. Ben kadınlarla dans edeceğim. Çocuklar yetişkinlerle oynamak. İnsanlar vahşi hayvanlarla oynayacaklar. Fakat birçok durumda, bir Afrikalı kendisi dışında herhangi biriyle dans etmek zorundadır.

Şarkı söyleme, şarkı söyleme, dövme zamanı, dansçıyı tehlikeli bir konumda tutmak için birlikte bir şeyler olacağını düşündü. Mutluluk geçtiğinde, dansçı başka bir dünyaya taşınır ve bazen bir tür hakaretle uyanır – yere düşmek.

İsteksiz Adam bile derhal direnmenin ümitsizliğine tanıklık eder “kalbi ezilir. Sanki bir istismarcıyı tercih eder. Kalbiniz, kalbiniz genişlemeye başlayacak, vücudun her tarafına yayılıyor ve daha zayıf bacakları hareket ettirmeye başlayacaksınız. Kemiklerinize giriyor ve yoruluyorsunuz. Daha güçlü bir şeye nasıl direnebilirsiniz? sen?

Oyuncular duyularını geliştirmeyi ve enerjilerini mutluluğa ulaşmaya adamayı öğrenirler…

Gönüllülük, vazgeçmek ya da ‘izini kaldırmak’, doğum gününden itibaren öğretilen Afrika kültüründe bir gelenektir, çünkü bunu yapacak sanata sahip olmadığımıza inanıyoruz, deneyimsiz, sorumsuz ve ciddi “kontrolü kaybedeceğiz”. Bu zamanlarda incinirsek, sadece gitmekten ve teslim olmama korkumuzu artırarak hayattan zevk almamızı azaltacağız.

Prova sürecinde, festivallere ve danslara katılan gençler, bilinmeyenlerin gücünü özgürce veya bilinçli olarak aktarmayı öğrenmelerine yardımcı olur. Bu Ritüeller, en savunmasız olduğumuzda, çoğunlukla daha bağımsız, daha açık, daha güvenilir ve nesnel ve nesnel fikirleri takip etmekte daha özgür olduğumuzu söyleyen Felsefe’den gelmektedir. ve ruhlarımızın Ancak bu karşılıklı yardım ağ geçidine girerek yakın bir ilişki keşfediyoruz.

Bir bölümün ardından bir bölüm daha .. ve mahkeme salonunda müzik ve diğer oyuncularla oynamak çok eğlenceliydi …

Gece boyunca şarkı cinsel saldırı olur ve çoğunlukla cinsel saldırı olur. Cesur ve kendine güvenen bazı genç erkekler, zaman zaman kızları kalçalarının veya pelvisinin etrafında hareket ettirmeye devam edecektir. Daha sonra genç kızlar birbirlerine sıkıca tutarak arka planda inlediler. Bu, genç adamın gülmek istediği bir şey olarak her bir kızı şarkı söylemesini önler. Ancak bazı erkekler bu tür bir ilişkiyi kardeş olarak kullanmazlar ve yaklaşmaya devam ederler, kızları her zaman koşmaya, gülmeye ve ağlamaya gönderirler, sadece geri dönüp katılırlar dans.

Bu süre zarfında kız ve erkek çocuklarına cinsellik, aldatma sanatı ve cinsel gücü aktarmanın ve karşı cinse dikkat çekmenin iyi bir yolu öğretilir. eşleri tarafından seçilir. Bir çocuğun, gözün veya ruhun kalçalarına iyi bir cilt göstermenin yanı sıra vücuda olan güvenin erkeklere zararlı olduğunu öğreniyorum. Çocuklar ise sağlık hakkında bilgi edinir ve değişme, oynama ve oynama yeteneğini öğrenir, bir insanı öne çıkaran karakterdir.

Davulcuların Dansçılara geçtiği tatil sezonunda ve diğer dansçılar bu atasözünü ele geçirdiğinde, erkekler ve kadınlar loş ışıklı ya da bir-iki girerler. Dilencilik, dayak ve dikiş olabilir, ama asla seks olmaz.

Birçok Afrika kültüründe, erkek ve kadınların yetişkinliğe ulaşana kadar cinsel aktiviteye girmelerine izin verilmez. Birçok kültürde bir yetişkin veya “cinsellik” için kabul edilebilir veya kabul edilebilir olan ve yetişkin olarak adlandırılan şey bulunur. Gençler, cinsel olarak aktif olmadıkları sürece cinsel zevk kategorisine katılamazlar. Birçok kültürde, cinsiyetin fetüse zararlı olduğuna inanılmaktadır, çünkü kızının, evlilik için büyük bir hor görüldüğü düşünülen bir evlilik kilidi ile hamile kalacağıdır. onun ailesi. Genellikle Kardeşler ve Kızkardeşler, cinsel ilişkiye girmediğinden emin olmak ve ayrıca herhangi bir şey yapmaya zorlamaya çalışan genç erkekleri kaçırmak için Kız Kardeş veya Kız Kardeşliği incelerler. kendi isteklerinin aksine. Kardeşleri ve kız kardeşleri dağlara saygı duyuyor ve ondan korkuyor, genç erkekler ise ona saygı duyuyor.

Ebeveynler ve yetişkinler çocuklarının dönüştürülmesine dahil değildir…

Bazı ebeveynler sadece orada oturup davranışın ortaya çıkışını izleyebilir. Kabul edilemez davranışlarla bir soyadı hakaret eden bir erkek ya da kız Cezadan Vazgeçildi. Suçun ciddiyetine bağlı olarak, ceza kınamalardan derideki dayaklara kadar her şey olabilir.

Cinsiyetin özel koşullarda, halka açık ve saygılı bir şekilde buluşmasını sağlamak, yeni çağdaki genç kişisel deneyimlerinden kendini yansıtmanın bir parçası olan sağlıksız sırları kaldırır yeni cinsel yönelim hakkında. . Ergen gençlik, düzenli temas ve çok yönlü romantik ilişkiler, olumlu ve olumlu bir ilişkiye katkıda bulunur ve kişisel ilişkilere, sosyal gelişime ve esenliğe katkıda bulunur. Olumlu bir cinsel yaşam ve sağlıklı bir cinsel yaşamın sonucuna güvence sağlarlar.

Bir ilişkiye başlamak için genellikle Arenas’ın tohumları olan bu eğlenceli şarkıları çalın – seks endüstrisi olduğu gibi – Yaşlı yetişkinler bunlardan sorumludur…

Ne yazık ki, geleneksel cinsel eğitim yöntemi hızla yok oluyor ve bugün birçok genç onlardan çok az veya hiç fayda görmüyor. Afrikalıların gelişmekte ve gelişmekte olan ülkelerde sıklıkla kullandığı ilkel veya “kamu” yaklaşımı, sosyal hizmetlerin çocuklara ve erken cinsel eğitime bakması gerektiği konusunda ‘aşırı erişim’ kavramına yol açmıştır. gelişme. Okulda aile ve eve teslimat hizmetleri mevcuttur, kilise kiliseye giderken, kilise de aileye transfer olur. Sonunda, çocuğun iyi bir rehberi yoktu. Birçok Afrikalı-Amerikalı çocuğun kentsel ve kırsal Afrika’da büyüdüğü şeylerin çoğu, kitaplar aracılığıyla, televizyonda ve akranlarından aldıkları küçük cinsel bilgilerden cinsiyetin farkındadır. Bu onların cinselliklerini ve davranışlarını tanımlama yoludur.

Afrika “şimdi” geçtikçe, yerine ayinler veya sarhoş olan ya da sarhoş olan Riteler geçti. Birçok modern Afrikalı, cinsiyetçiliğin nazik, kolay giden doğasını ve atalarımızın binlerce yıldır başarıyla kullandığı güzelliği kaybediyor, “modern” numarayı kullanıyor, telefonla değiştiriyor ve öğütüyor . ve ayaklarıyla dans etmek, omuzlarını veya bacaklarını ovmak ve her türlü saçmalıkla seks yapmak – hepsi bir saat içinde.

Vücutları için zihinsel ve fiziksel sağlık geliştiren ergenler artık düşüncelerinde, duygularında ve fiziksel tepkilerinde yer almamaktadır. Birçoğu cinsellik, korku ve güvensizlikle mücadele ediyor. Mevcut Afrika Üniversitesi’ndeki okul kütüphaneleri genellikle cinsel ve cinsel istismar merkezleridir, öte yandan, birbirleri hakkında olumsuz yorumlardan habersizdir.

Benzer hikayeler dünyanın diğer yerlerinde, dünyanın her yerinde yazılmıştır. Bu, hepimiz, tüm dünyadaki insanlar için, uyanmak, meditasyon yapmak, nereye düştüğümüzü görmek ve kendimizi pozitif cinsiyetten iyileştirmeye başlamak için bir eylem çağrısıdır.

Feragatname: Burada söylediğim şeylerin çoğu, sömürge döneminin geleneksel renginin bir karışımı olan ve daha önce hiç düşünülmemiş bir Sahra altı kültürü olan “Afrika kültürü” için geçerli değildir. “vizyon” ve ideoloji, Yahudi-Hıristiyanlık ve İslam.

The featured image was randomly selected. It is an unlikely coincidence if it is related to the post.

15 Mayıs 2020 - 10:04

admin

0 Yorum



Yazı hakkında görüşlerinizi belirtmek istermisiniz?

Benzer yazılar


cinseltr olarak cinsel sohbetin farkını bizimle yaşayın?

Neden Biz!

  • Kaliteli
  • Daimi
  • Eglenceli
  • Seviyeli